Ada Untukmu

Di sana pungguk menanti
Mengharap bulan membalas
Rindu di hati
Di sini aku berdiri
Menunggu penuh dengan kesabaran

Tanpa manis madah
Janji yang puitis
Tuk persembah hanya ketulusan
Sekeping hati suci

Aku....
Berikan kasih
Kalau itu
yang kau mahu dariku

Aku....
Berikan cinta
Untuk membahagiakan
harimu

Aku....
Sayangi dirimu
Biarpun nafas ini sampai
Terhenti...

Akan ku kota janji kita
Mendirikan Taj Mahal cinta
Seteguh kasih Shah Jehan
Kepada Mumtaznya....

Terasa indah
pabila berdua
Semakin tiba saat bahagia
Meraih cinta kita...

2 Pengkritik Setia:

Anonymous at: 4:14 PM said...

wah....
lagu ni....
i pernah bg kat some one special...

tapi lagu ni sesuai u tujukan kat org yg u saaaaaaangat syg ..your b rite....

happy la tu

{ AK } at: 10:00 AM said...

untuk aku?
aku ke??
*sambel pandang kiri kanan*

aku ke???
*tunjuk ke diri*

huhuhuhu