A Plain One

I just got back from Low Yat Plaza. Quite tired at the moment. My dad asked me to bring his customer's CPU to one of his usual kedai there. Yesterday he told me to go early in the morning. I felt so malas. So I just kept quite while he was telling me everything with hopes that I don't have to go today. But then you know la me kan, I slept late last night. Around 3 something.

I woke up at 12 noon. Then my mom told me the kedai is ready for the CPU thingie. I was like, ahhh, malasnye nak pegi. But then I still HAVE to go. It's an order from his majesty. Haha. But I took my very own sweet time to get ready. Aku gerak dalam kol 3 lebih tadi. Sampai sana terus gi kedai tu and then cakap apa yang patut, the guy asked to walk around first coz it might take sometime for them to fix the CPU.

Dia cakap 30 minit. So I walked around the mall, packed with people. MAsuk kedai magazine, belek2 sekejap then beli CLEO. Yes, CLEO. Tak salah kan? Aku nak beli men's magazine rasa cam bosan je. Coz memang men's magazine sangat bosan yer. Like NEWMAN tu. Ape2 tah. Pastu tgk mag pompuan plak, sama je bosan. PAstu I wonder, atder ke magazine yang bebetul best? A mix of men's and women's magazine. Like seriously good one. Tader? Rase cam nak publish plak.

Imagine a magazine, yang dia punya style adalah gabungan, VOGUE + SEVENTEEN + GQ + CLEO + LIME ? Macam best je aku rasa. Very classy tapi sangat hip and happening. Rasanya best kot. Anyway, cover CLEO for this month adalah Mandy Moore. At first I thought she was Tata "old-hag" Young ( Sorry Tata fans!). Nasib baik bukan dia coz I just hate Tata.

I bought the mag sebab ada certain articles yang agak menarik jugak untuk dibaca. Biaselah boring2 kat rumah. Lepas dah siap, I headed home terus. Malas nak singgah mana2. So here I am. Writing this thing.

Anyway, dia cakap dia nak turun KL today. Because esok dia ada job interview. Good to know that. But I did something unnecessary tadi. Dia cakap kat aku yang dia nak turun. Dia tak sure kawan dia ada kat umah ke tak. Sebab dia tumpang umah kawan dia, iaitu kawan aku gak. So aku msg la kawan aku tanya keje kol bape. Lepas kawan aku jawab, kawan aku tanya nape. Pastu dia call aku. Dan aku pun tercakap kat dia yang budak tu nak turun.

Patutnya aku takyah cakap. Budak tu pun cakap dia lupa nak kasitau aku jangan kasitau kawan die tu.Nak buat surprise la kot. Adoi. Aku rase bersalah sangat. I should have not asked and said anything. Jadi penyibuk sangat. Tapi aku tanya pun atas niat nak tahu dan nak tolong. Tapi tersasar sket.

Ni aku pun tatau dia jadi turun ke tak. Dia tak kasitau pe pe pun. Mm. Tapelah. Harap dia okay jek. Walaupun terasa macam nak sangat jumpa dia, tapi tapelah. Tak naklah jadi penyibuk sangat. Kalau dapat jumpa, dapatla. Kalau tak, nak wat cane kan. Dah la. dah penat plak rase. Nak rest je jap gi. That's all folks. Chow

0 Pengkritik Setia: