Jaclyn Victor Live @ Planet Hollywood II

i went yesterday...first time tgk jac nyanyi live depan mata..b4 i perg..susah payah nak cari org to temakan me...rasa cam apa tah..pastu one of my frens kata dont expect too much from jaclyn...he said..i will get irriatated somehow by her performances and style..and said that dont worry about the tickets, takkan habis coz tak ramai sgt yg datang...but me still risau gak...he said that because his fren yg pergi for the first show on 6th march told him so, i didnt say a thing to him coz i know all i wanted was to see jac perform...so he ask me to evaluate her.....

because me risau pasal ticket akan habis, me pergi bb around 7...sampai kat PH around 7.15, n terus belibyr..takya beratur pun...huhu...then sambil tunggu my fren dtg..lepak2 around bb..makan kat lot 10, baca mag bla bla bla..then around 9.45 me da masuk Ph...boleh tahan gak crowd..my fren sampai around 10.15...so cari tempat nak berdiri, yes berdiri..hehehe..celebs yg dtg last nite, misha, sarah,daniel lee,farahdhiya,farah MI, saiful MI(macam perempuan sgt..ew), adam quickie, serena c, zainal alam, and aznil...tu je yg nampak..hehe...

the show started lambat sket, 10.45 camtu...jaclyn victor was beautiful, as usual of course, started off singing superstar by luther vandross, it was amazing..i love the song..basicly last nite, almost semua lagu yg dia nyanyi me tau nyanyi so ikut la nyanyi sekali ..ahaks...then she nyanyi di bawah pohon asmara...best..
tapi yg paling best, ada satu lagu yg me paling suka dlm her gemilang's album , TIADA LAGI INDAH...wow..wow..wow..thats all i can say..sedap gile...bertuah pergi rasanya sebab dpt dgr dia nyanyi lagu tu LIVE...hoho....then terus la..
other songs yg dia nynayi...tak ikut turutan,
chain of fools, crying( i think),kaulah segalanya,mencintaimu, tegar, if i aint got u, because of u, since u been gone (duet with farah MI), cinta (duet with Msha, sarah pun enterframe), superwoman, dia,we belong together, one thing, all by myself,tunggu sekejap, ordinary ppl, and few other songs yg me tak ingat sebab sgt terpukau ngan her permance..but she endede her show of course , ngan gemilang..:)

well...i enjoyed her performance..sgt sgt...after watching her live...i felt really proud bcoz we have such talent like her in our industry...powerful vocals..really..it was soooo amazing.i have no idea how can she sing like that..and ada few moments i couldnt breathe sebab tergamam tgk dia tarik tinggi2 ..hahaha..band da la power..kena plak ngan suara jac...takde apa nak ckp lg...for me, though her communication skills agak terhad...but still ok compared to few other singers, me da cukup terhibur da dgr suara dia..my advice, sesapa yg tak bape nak suka kat jac tu..tgkla dia perform live...tak pasti sama ada pendirian anda akan berubah, tapi pendirian saya telah berubah, saya bukan minat lagi da kat dia, tapi TERAMAT X 100 minat kat dia..wakakakakaka...tu je my comment..tak larat nak ckp lagi..ngantok actually..hahaha..tata

0 Pengkritik Setia: