Kenapa?

Saya penat...saya letih..saya tak tau nak buat apa dah dan saya dah tak tau nak ckp ape. Saya tak tau kenapa semua bendi ni terjadi. Kenapa org buat saya camni??..Kenapa?..Saya jahat ke?...Saya byk lukakan hati org yg saya sayang ke? Agaknya memang saya ditakdirkan camni. Saya sayangkan org..tapi.......ntahla.Adakah saya terlalu memaksa? Adakah saya terlalu merasa dan terasa? Tapi saya ada perasaan Saya jugak ada masalah saya. Saya pun manusia biasa. Saya bukan superman okay!.Kadang2 bila saya pikir bukan2..yang elok2 jadi.Tapi bila saya pikir yg elok...haih...boleh kata yg saya tak terpikir yg jadi."expect the unexpected, coz when u expect the expected,the unexpected will hurt u and tear ur hearts apart"Mungkin betul. Ntahlah..saya betul2 bingung. Dah tak larat. Saya sedih sgt. Dahlah kawan2 saya rapat saya jauh. Kat mana lagi saya nak turn to?...Saya rasa hopeless...useless...semualah!Biarlah....mungkin sebab dulu saya pernah kecewakan org dan skang saya kena lagi for the second time.......karma got me. What goes around, comes around;what goes up must come down....
Patience is a virtue ....

0 Pengkritik Setia: