Alone

I’m getting the same feeling again. I have no idea why. But I just keep feeling it. I have tried my best to not feel anything like this anymore but seem to me, it’s not working.

What am I looking for?

A lover?
Who doesn’t, right? But itu ke yang aku perlukan?
Maybe.

Friends? I have friends. I do want to have more friends. But they are just friends. They come and go.
Sad.

I can’t specifically say what I need. But all I know, I need someone.

Sesorang yang aku boleh luangkan masa bersama.
Seseorang yang boleh aku ceritakan segala-galanya.
Seseorang yang aku dapat jaga.
Seseorang yang aku tahu boleh meluangkan masa untuk aku.
Seseorang yang aku tahu mahu mengambil berat terhadap diriku.
Seseorang yang aku tahu sayang padaku kerana aku cukup penat untuk menyayangi orang lain begitu sahaja. Sigh..

I’m a loner. And I’m lonely. I don’t know what I should do. I don’t know how long will I be like this.

6 Pengkritik Setia:

{ Pleasantville } at: 1:22 AM said...

ermm..mmg susah nak cari sahabat yg betul2x memahami kita...sy lagi alone kat sini..isk isk..dengan flatmate pun tak ngam...cam mana tue??

{ Joey } at: 12:19 AM said...

actually..i know what the feeling all about....

but i dont know how to describe it

anyway..found someone...

maybe this person can cure my loneliness...

Anonymous at: 3:06 PM said...

alone katanya!~ hey, kenapa u cancel plan nak ke penang last minute? awas... comment to my blog

Anonymous at: 5:21 PM said...

Ive read ur comment of the penang thingiiess.. hehehe. ye ke? heheeh. sorry lah, tersalah spekurama pada u.

giteww.... nanti i kerja kl, kita jenjalan sesama lagik ok. :P

{ yaya } at: 12:52 PM said...

bukan u sorang jek rasa camtu.
i think almost everyone lah kot aite?
chill lah u.

{ Unknown } at: 5:01 PM said...

same wit me..
huhu...
tapi post ni da lama..
hope u found someone..
me.. still alone..
wakaka